Meest gestelde vragen

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer komt mijn bestelling aan?

Alle producten worden doorgaans verzonden vanuit ons distributiecentrum in Azië. Houd rekening met een geschatte verzendtijd van 10 tot 20 werkdagen. De laatste tijd merken we dat het proces steeds sneller wordt.

Ik heb twee producten besteld, waarom heb ik er maar 1 ontvangen?

Als u meerdere producten bestelt dan worden zij vanwege logistieke redenen apart verzonden. Zo is het mogelijk dat u 1 product voor de ander binnenkrijgt. Raakt u dus niet in paniek als u niet alle producten tegelijk heeft ontvangen. Ze komen eraan.

Ik heb iets besteld, maar geen bevestigingsmail ontvangen…wat is er aan de hand?

Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in uw spam terecht is gekomen.

Oh nee, ik heb het verkeerde verzendadres opgegeven. Kan ik dit nog wijzigen?

Als dit gebeurt, stuur dan zo snel mogelijk een mail en we gaan er alles aan doen om het te kunnen veranderen. We kunnen echter niks garanderen. Onze shirts bijvoorbeeld, worden ‘on demand’ geprint. Daarnaast worden de meeste bestellingen binnen 24 uur verwerkt. Als uw bestelling al verzonden is, wordt het nog lastiger voor ons. We begrijpen hoe frustrerend het is, maar gaan ons best voor u doen.

Ik heb geen trackingnummer ontvangen, wanneer krijg ik dit?

Stuurt u ons een mailtje met uw gegevens; we zullen zo snel mogelijk uw situatie bekijken.

Wat is het restitutiebeleid?

Als er iets mis is met uw bestelling (beschadigd), maak een duidelijke foto van de beschadiging en stuur het ongebruikt terug binnen 15 dagen vanaf de ontvangstdatum. Ruilen is iets lastiger omdat we de exacte hoeveelheden fabriceren die we nodig hebben. Meestal zorgen we ervoor dat we een paar extra hebben, maar op dit moment gaat het erg hard. Indien u wilt ruilen, kunt u ons een mail sturen.

Ik vind de producten van Katopia erg leuk, maar kan het op dit moment niet betalen, is er een manier om een gratis product te ontvangen of fikse korting te verkrijgen?

‘Like’ onze Facebookpagina! We staat erom bekend dat we zo nu en dan producten gratis weggeven of kortingen geven. In onze nieuwsbrief worden nog vaker kortingen of gratis producten verstrekt.

Ik kom niet uit Nederland. Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Dit is zeker mogelijk. De meeste klanten komen uit Nederland, maar we zien dat er steeds meer klanten ook uit België komen. Let wel op dat de verzendtijd iets kan verschillen.